مرصاد

پایگاه نظامی مرصاد

مرصاد

پایگاه نظامی مرصاد

  • ۰
  • ۰
من با توجه به پیدا کردن یک منبع خاص قصد دارم مطالبی را که قصد دارم نمایش بگذارم معرفی کنم: 1-زنگ تفریح :در این بخش مطالبی کوتاه و مختصر را در وبلاگ به معرض بازدید می گذارم. 2-سر تیتر ها:مطالبی همچون: v     اسلحه M-32MGL v     هد آپ دیسپلی ها v     جنگنده اسکای هاوک v     خروج اظطراری خلبان جنگنده v     جنگنده هندی تجاس v     پرنده بدون سر نشین آونجر v     تک تیر اندازSVD Dragonov v     زیر دریاییTYPE212 v     تانک Challenger2 v     مهاجمان هوایی با بهترین تکنولوژی ها v     تانک فرانسویLECLERC v     جنگنده F-14D v     کلاه خود های تیتانیومی خلبانان v     لباس ضد جی(G) v     Aqua Ram v     هلیکوپتر سری ارتش ایالات متحده
  • ۹۰/۰۵/۰۹
  • محمد جواد ا.

نظرات (۴)

محمد جواد عزیز
شما را در وبلاگ "هوانورد" لینک کردم. موفق باشید
پاسخ:
متشکر یا علی
یو وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
  • آگهی و تبلیغات اینترنتی
  • تبلیغات اینترنتی موثر با ادگستر.

    با سیستم نوین امتیازدهی به آگهی ها:
    1. تبلیغات شما دیگر در شلوغی گم نخواهند شد.
    2. خریداران، اطمینان بیشتری به محصول/سرویس شما خواهند داشت.

    http://www.AdGostar.com
    با سلام من مامان سید هستم .عیدتون مبارک .وبلاگ جالبی دارید.موفق باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی